Biuletyn Informacji Publicznej

Dzienny Dom "Senior+" "PRZYSTAŃ"

Logo - Dzienny Dom "Senior+" "PRZYSTAŃ"

Deklaracja dostępności

Dzienny Dom "Senior+" "PRZYSTAŃ" zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony www.przystan.bip.lubelskie.pl.

Data publikacji strony internetowej: Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Karolina Kaszuk — mejlowo karolina.kaszczuk@sawin.pl lub telefonicznie 500653408.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępnycyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Uwagi i wnioski należy składać do kierownika jednostki, tj. Karoliny Kaszczuk, tel. +48 500 653 408; email: karolina.kaszczuk@sawin.pl lub osobiście w godzinach otwarcia placówki.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierowniKA naszeJ PLACÓWKI:

  • Karolina Kaszczuk — Kierownik Dziennego Domu "Senior+" "PRZYSTAŃ" w Sawinie,
  • Adres: ul. Chełmska 5, 22-107 Sawin,
  • mejl: karolina.kaszczuk@sawin.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

 

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dzienny Dom "Senior+" "PRZYSTAŃ" w Sawinie, ul. Chełmsaka 5, 22 - 107 Sawin

Placówka znajduje się w budynku biurowo - usługowo - mieszkalnym w części piwnicznej, z wejściem z tyłu budynku od strony garaży. Znajduje się tam specjalnie wyznaczone miejsce parkingowe, podjazd dla wózków, barierki zabezpieczające, schody oraz szeroki podjazd umożliwiający samochodom dojazd pod same drzwi wejściowe. Wszystkie drzwi w placówce są odpowiedniej szerokości. Za drzwiami wejściowymi znajduje się niewielki korytarz z rampą dla wózków oraz schody. Drzwi prowadzące bezpośrednio do placówki znajdują się po lewej stronie. Wszystkie pomieszczenia w placówce znajdują się na parterze i są dostępne dla osób poruszających sie na wózkach.

Łazienka dla osób niepełnosprawnych znajduje się po prawej stronie zaraz za pomieszczeniem kuchennym. Znajduje się tam dostosowana toaleta oraz prysznic.

Do placówki i wszystkich jego pomieszceń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W placówce nie ma pętli indukcyjnych.

W placówce znajdują się kontrastowe oznaczenia schodów oraz magnigrafiki i lupy optyczne,

W placówce nie ma oznaczeń w alfabecie braille'a.

W każdym miejscu można skorzystać z pomocy wykwalifikowanego pracownika, który udzieli wsparcia osobom potrzebującym.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

W przypadku problemów z dostępnością prosimy o kontakt. Osobą do kontaktu jest Karolina Kaszczuk, adres poczty elektronicznej: karolina.kaszczuk@sawin.pl. Kontaktować się można także dzwoniąc po numer telefonu +48 500 653 408. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądniem dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu.

Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.

W placówce można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego (PJM) online. Usługa jest dostępna w godzinach pracy urzędu. Usługa jest bezpłatna dla osób niesłyszących i Głuchych. Należy wcześniej zgłosić taką potrzebę.

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.